Kaufland na društvenim mrežama
Kako tvojim okusnim pupoljcima nikad ne bi bilo dosadno i kako ti nikad ne bi ponestalo ideja, svakodnevno te putem društvenih medija informiramo o trendovima, dajemo savjete, sjajne recepte i još mnogo toga. Prati nas na našim kanalima za društvene medije, postani dio velike zajednice - i svakodnevno se inspiriraj iznova!
Nagradna igra? Sviđa mi se!
Svima se to sviđa: Naš sadržaj na Facebooku jednako je raznolik kao i naš asortiman u dućanima! U brojnim nagradnim igrama možeš osvojiti vrijedne nagrade. Osim toga, otkrit ćeš i nove proizvode te komunicirati s cijelom zajednicom. Brzo i jednostavno odgovaramo na tvoje brige i pitanja. Javi nam se!
Otkrij, uživaj, dijeli.
Na Instagramu redovito dobivaš punu porciju novih proizvoda i neobičnih recepata za svaku zamislivu priliku. Mnogobrojni kulinarski trikovi pobrinut će se da svaki potez od sada bude savršen - i da i ti zasjaš s kulinarskim umjetničkim djelima u svojoj priči.
Zabavi se, komuniciraj, čavrljaj!
Instagram nudi više od fotografija i videozapisa. S novom aplikacijom „Threads” ti od sada nudimo alat s kojim možeš podijeliti vijesti, ideje i razmišljanja s nama, ali i drugima – jednostavno i spontano.
Želimo ti puno zabave uz kreativnu razmjenu ideja!
Razmišljaj izvan okvira
Na našem YouTube kanalu možeš otkriti najrazličitije teme: kreativne recepte i posebna jela iz različitih svjetskih kuhinja donose puno raznolikosti na tvoj zaslon, a tu su i Taste Traveler avanture. Uzbudljivo: Dopuštamo ti da zaviriš iza Kauflandovih kulisa...
Uvid u naš poslovni svijet
Želiš saznati više o nama kao poslodavcu, uspostaviti korisne kontakte ili napokon poduzeti sljedeći korak u svojoj karijeri? Tada si došao na pravo mjesto: od mogućnosti početka karijere i ponude slobodnih radnih mjesta do događanja i uzbudljivih uvida u naš poslovni svijet, nudimo ti sve sastojke za uspješnu budućnost. Kada počinješ?
Aplikacija s informativno-zabavnim sadržajem!
Želiš li svake nedjelje primati naš aktualni katalog? Postani dio naše WhatsApp zajednice. Uz WhatsApp katalog dobivat ćeš ponude prije svih drugih i uvijek ćeš biti u tijeku s najnovijim informacijama. Prati nas i na WhatsApp kanalu gdje dijelimo puno uzbudljivog sadržaja, zabave i dobrog raspoloženja. Pa što čekaš? Pridruži nam se!
Kulinarski kovčeg s blagom
Ovdje te čekaju skrivena blaga! Osim najnovijih recepata, pronaći ćeš sjajne ideje za nezaboravne trenutke i uspomene s cijelom obitelji. Korisni savjeti i zanimljivosti za idealnu kupnju dostupni kao referenca – na Pinterestu uvijek možeš otkriti neviđene stvari. Ne sputavaj svoju znatiželju!
Jedinstven sadržaj
Na TikToku možeš osjetiti puls vremena. Šaren, kričav, pomalo lud i uvijek u pokretu – baš kao i tvoj život. TikTok želi obogatiti i inspirirati ljude pozitivnim iskustvima. A to i mi želimo: u kratkim videozapisima pronaći ćeš apsolutno jedinstven sadržaj o ukusnoj hrani i najnovijim akcijama.
Politika zaštite osobnih podataka na stranicama društvenih mreža
U nastavku Vas želimo informirati o obradi Vaših osobnih podataka na našim stranicama na društvenim mrežama u skladu s člankom 13. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR).
1. Voditelj obrade u smislu čl. 4. t. 7. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)
Kaufland Hrvatska k.d.
Donje Svetice 14
10000 Zagreb
Telefon: 01 / 2353 555
Fax: 01 / 2353 455
E-mail: service@kaufland.hr
Dalje u tekstu „Kaufland“
Kaufland upravlja sljedećim stranicama na društvenim mrežama;
Facebook: www.facebook.com/kauflandhrvatska
YouTube: www.youtube.com/kauflandhrvatska
Instagram: www.instagram.com/kauflandhrvatska
TikTok: www.tiktok.com/@kauflandhrvatska
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/kaufland-hrvatska-k.d
Pinterest: www.pinterest.com/kauflandhrvatska
Giphy: www.giphy.com/kaufland_hrvatska
Threads: Kaufland Hrvatska (@kauflandhrvatska) na Threads
Twitter: https://twitter.com/kauflandhr
Osim Kauflanda, postoji još i sam operater platforme društvene mreže (dalje u tekstu: operater platforme). Operater platforme je također odgovorna osoba koja provodi obradu osobnih podataka, na koju mi pak možemo samo vrlo ograničeno utjecati. Na mjestima na kojima imamo utjecaj i gdje možemo parametrizirati obradu podataka, zalažemo se, u okviru mogućnosti koje imamo, za to da operater platforme postupa s podacima na način da oni budu zaštićeni. Međutim na mnogim mjestima ne možemo utjecati na obradu podataka od strane operatera platforme te nismo točno upoznati s time koje sve podatke operater platforme obrađuje.
2. Svrha obrade podataka / pravna osnova
Svrha obrade osobnih podataka na našim stranicama na društvenim mrežama je obavještavanje kupaca o ponudama, proizvodima, uslugama, akcijama, nagradnim igrama, specifičnim temama, novostima tvrtke i interakcija s posjetiteljima stranica o tim temama te odgovaranje na pitanja, pohvale i kritike.
U okvirima u kojima nam to omogućuje operater platforme, vodimo brigu o tome da naše stranice na društvenim mrežama što više uskladimo sa propisima o zaštiti osobnih podataka. U pogledu statistika koje nam operater platforme stavlja na raspolaganje, na njih možemo utjecati i spriječiti ih samo u ograničenoj mjeri. Međutim, vodimo brigu o tome da nam se ne stavljaju na raspolaganje dodatni neobvezni statistički podaci.
Pravna osnova za obradu osobnih podataka je članak 6. stavak 1. točka f) Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Legitimni interes tvrtke Kaufland proizlazi iz interesa vođenja naših odnosa s javnošću te interesa odgovaranja na Vaše zahtjeve radi održavanja i poticanja Vašeg zadovoljstva.
Ako nam putem platforme društvenih mreža postavite upit, onda Vas, ako je potrebno ovisno o traženom odgovoru, upućujemo da koristite druge sigurne komunikacijske kanale koji jamče povjerljivost. Uvijek imate mogućnost poslati nam povjerljive upite na adrese koje su navedene pod točkom 1 ili u impresumu.
3. Kategorije podataka
Sljedeće kategorije Vaših osobnih podataka prikazuju se odnosno obrađuju na našim stranicama na društvenim mrežama:
- ime i prezime (ako ste se za pojedinu uslugu društvene mreže registrirali sa stvarnim imenom i dopuštate njegov prikaz)
- korisničko ime koje se koristi u usluzi društvene mreže
- Vaše objave na našim stranicama na društvenim mrežama (npr. videozapisi, fotografije, komentari, Vaše oznake „sviđa mi se“, reakcije)
- javne obavijesti (na vremenskoj crti naših stranica na društvenim mrežama)
- privatne poruke (ako nam ih pošaljete)
- kontakt podaci (ako ih podijelite s nama)
- sudjelovanje u nagradnim igrama/natječajima (ako se radi o javnim nagradnim igrama/natječajima na društvenim mrežama)
- Vaše priče ako ih objavite i na njima stavite poveznicu na našu stranicu na društvenoj mreži.
4. Primatelji / kategorije primatelja
Podaci koje Vi unosite na našim stranicama društvenih mreža kao npr. komentari, videozapisi, fotografije, oznake „sviđa mi se“, priče, javne obavijesti itd. objavljuju operateri platforme na svojim društvenim mrežama te ih nikada ne koristimo ili obrađujemo u druge svrhe. Zadržavamo pravo brisanja sadržaja, ako je navedeno potrebno. To je primjerice slučaj kod objava koje krše pravne propise ili nisu u skladu s pravnim propisima, komentara koji izražavaju mržnju, sugestivnih komentara (eksplicitno seksualni sadržaji) ili privitaka (npr. slike ili videozapisi) koji između ostalog krše autorska prava, osobna prava, kaznene zakone ili etička načela Kauflanda.
Što se tiče podataka koje nam dostavite na povjerljiv način (npr. putem funkcije privatne poruke, dopisa ili e-maila) načelno ih ne prenosimo trećim stranama izvan Kaufland grupe. Iznimno, vaše osobne podatke po našem nalogu obrađuju izvršitelji obrade. Oni su pažljivo odabrani, kod njih provodimo audite i ugovorno su obvezani u skladu s člankom 28. Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Osim toga, može biti potrebno da ugovornim partnerima (npr. dobavljačima kod upita specifičnih za proizvode) prosljeđujemo dijelove Vašeg povjerljivog upita radi obrade upita. U takvim slučajevima upit se prethodno anonimizira tako da ga treća strana ne može povezati s Vama. U pojedinačnom slučaju (npr. kod ostvarivanja prava iz jamstva) može međutim biti potrebno prosljeđivanje Vaših osobnih podataka (npr. dobavljačima) kako bi se Vaš upit mogao dalje obraditi Ako je u određenom slučaju potrebno proslijediti Vaše osobne podatke, o tome ćemo Vas prethodno obavijestiti i zatražiti Vašu privolu.
5. Vrijeme pohrane / kriteriji za utvrđivanje vremena pohrane
Sve osobne podatke koje nam ustupite u sklopu Vašeg zahtjeva (ideja, pohvala ili kritika) putem ove internetske stranice ili e-pošte, obrisat ćemo tj. na siguran način anonimizirati najkasnije 90 dana nakon našeg posljednjeg odgovora. Rok čuvanja od 90 dana proizlazi iz činjenice da nas nakon odgovora kao kupac možete ponovno kontaktirati zbog iste stvari, a mi se u tom slučaju moramo moći nadovezati na prethodnu korespondenciju. Iskustvo je pokazalo da nakon 90 dana od našeg odgovora u pravilu više ne pristižu povratna pitanja.
U slučaju korištenja Vaših prava ispitanika, Vaše osobne podatke ćemo nakon konačnog odgovora pohraniti u razdoblju od tri godine kao dokaz davanja povratne informacije i poštivanja zakonskih zahtjeva.
Sve javne objave koje ste na ovoj društvenoj mreži ostavili, ostaju vremenski neograničeno postojane na vremenskoj crti (Timeline), osim ako ih ne obrišemo zbog ažuriranja dotične teme, kršenja zakona ili kršenja naših smjernica ili ako Vi sami ne obrišete objavu.
Nemamo mogućnost utjecati na brisanje Vaših podataka od strane samog operatera platforme. Stoga se ovdje dodatno primjenjuju odredbe o zaštiti podataka dotičnog operatera platforme.
6. Nagradne igre
S vremena na vrijeme nudimo sudjelovanje u različitim nagradnim igrama na našim stranicama društvenih mreža. Ako u odredbama o zaštiti podataka pojedine nagradne igre/natječaja nije drugačije određeno, ili ako nam za obradu osobnih podataka niste dali izričitu privolu primjenjuje se sljedeće:
Svrha obrade podataka: provedba nagradne igre te utvrđivanje dobitnika nagrade koji prema uvjetima sudjelovanja u nagradnoj igri ima pravo sudjelovanja i preuzimanja nagrade u nagradnoj igri. Osobni podaci koje nam ustupite u okviru sudjelovanja u nagradnoj igri upotrebljavat će se isključivo za provođenje nagradne igre (određivanje pobjednika, obavještavanje pobjednika, slanje nagrade). Osim toga, podaci se ne koriste u komercijalne, ostale nekomercijalne svrhe kao niti za promidžbene svrhe. Ako sudjelujete u nekoj nagradnoj igri/natječaju koja prethodno zahtijeva interakciju na stranici društvenih mreža, npr. komentiranje objave, objava fotografija, dijeljenje priča itd., ti se sadržaji također obrađuju radi sudjelovanja u nagradnoj igri/natječaju. Sadržaj je dostupan drugim korisnicima na stranici društvene mreže. Ako na pojedinoj društvenoj mreži djelujete pod stvarnim imenom ili ako Vas se može prepoznati preko fotografija na Vašem profilu, ne možemo isključiti da će Vas moći identificirati drugi korisnici.
Molimo Vas da prilikom objavljivanja Vaših sadržaja na društvenim mrežama vodite brigu o tome da se na njima ne mogu prepoznati druge osobe.
Pravnu osnovnu za obradu podataka u okviru nagradnih igara u slučaju Vašeg sudjelovanja načelno čini čl. 6. st. 1. t. (f) Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR. Legitimni interes Kauflanda proizlazi iz potrebe za provođenjem pokrenute nagradne igre. U slučaju davanja dodatne izjave o privoli u okviru nagradne igre pravnu osnovu za obradu podataka na temelju privole čini čl. 6. st. 1. t. (a) Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR). Ako ste u okviru nagradne igre dali svoje privole, možete ih u svakom trenutku opozvati s učinkom za budućnost.
Objava dobitnika nagrade: U slučaju osvajanja nagrade, prilikom objave dobitnika navodi se Vaše pseudonimizirano ime (npr. Vedrana B. iz Rijeke) i vrsta nagrade na našim stranicama društvenih mreža i našoj web-stranici radi informiranja dobitnika i javnosti o osvajanju nagrade. Uz to želimo Vas identificirati kao dobitnika nagradne igre i objaviti Vaše korisničko ime na našim stranicama društvenih mreža. Pravna osnova za to je članak 6. stavak 1. točka f) Opće Uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Legitimni interes tvrtke Kaufland proizlazi iz ekonomskog interesa promocije i isticanja nagradnih igara na našim stranicama društvenih mreža.
Kategorije podataka: Podaci koji se obrađuju u okviru nagradnih igara/natječaja su ime i prezime, e-mail adresa, telefonski broj, ulica, kućni broj, poštanski broj, komentari, mjesto i sadržaj komentara, objave, priče, reakcije, obavijesti itd.
Primatelji / kategorije primatelja: Pristup podacima koji su prikupljeni u okviru nagradnih igara u načelu imaju samo stručni sektori unutar društva Kaufland Hrvatska koji su provodili određenu nagradnu igru. Podaci se prosljeđuju trećim stranama samo ako je to nužno potrebno za provođenje nagradne igre odnosno za slanje nagrade (npr. slanje nagrade putem sponzora nagradne igre) ili ako ste nam za to dali svoju izričitu privolu. Sa svim osobnim podacima postupamo povjerljivo u skladu s važećim propisima o zaštiti osobnih podataka te sklapamo odgovarajuće ugovore o obradi osobnih podataka u skladu s člankom 28. Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR).
Molimo uzmite u obzir da sudjelovanjem u nagradnoj igri na našim stranicama društvenih mreža operateri platforme imaju pristup Vašim osobnim podacima. Ne možemo utjecati na to kojim primateljima operateri platforme prosljeđuju Vaše osobne podatke već je za to odgovaran operater platforme u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka. Operateri platforme ni na koji način nisu povezani s nagradnom igrom/natječajem već je za nagradnu igru/natječaj isključivo odgovoran Kaufland kao priređivač nagradne igre/natječaja.
Trajanje pohrane / kriteriji za utvrđivanje trajanja pohrane: Podaci o sudionicima brišu se nakon završetka nagradne igre i objave pobjednika. U slučaju materijalne nagrade podaci o pobjedniku čuvaju se za cijelo vrijeme trajanja zakonskog prava iz jamstva kako bi se u slučaju nekog nedostatka na nagradi po potrebi mogao omogućiti njezin popravak ili zamjena. Ako sudjelujete u nagradnoj igri/natječaju koja zahtjeva prethodnu interakciju na našoj stranici društvene mreže, npr. komentiranje objava, objava određene fotografije, isto ostaje neograničeno pohranjeno na našoj vremenskoj crti. Sadržaj možete u svakom trenutku sami obrisati. To vrijedi i za sve objave na našem zidu društvenih mreža. Budući da se radi samo o prikazu objava društvene mreže koje se pohranjuju na drugom mjestu, objave se brišu samo ako ih Vi obrišete na stranici društvene mreže.
Ako na stranicama društvenih mreža dijelite priču u kojoj ste označili Kaufland, ista automatski nestaje nakon 24 sata. Objave s poveznicama na Vašoj stranici društvene mreže samostalno brišete na odgovarajući način.
7. Dijeljenje sadržaja na našim stranicama i zidu društvenih mreža
Ako neovisno o nagradnoj igri/natječaju označite Kaufland putem @KauflandHrvatska u nekoj objavi, priči, komentaru itd., može se dogoditi da Vašu objavu također podijelimo na našoj vremenskoj crti ili u priči i tako „ponovno objavimo sadržaj (tzv. repost)“.
Svrha obrade podataka je isticanje našeg profila na društvenim mrežama. Pravna osnova za obradu osobnih podataka je članak 6. stavak 1. točka f) Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Legitimni interes tvrtke Kaufland proizlazi iz ekonomskog interesa posjećenosti naših stranica društvenih mreža i povećanje broja posjetitelja radi promocije naših proizvoda i usluga.
Kategorije podataka koje se obrađuju su osobni podaci sadržani u Vašim objavama koje ste označili s #Kaufland. Dijeljenjem sadržaja se dodatno vidi Vaše korisničko ime koje koristite na društvenoj mreži. Ako na pojedinoj društvenoj mreži djelujete pod stvarnim imenom ili ako Vas se može prepoznati preko fotografija na Vašem profilu, ne možemo isključiti da će Vas moći identificirati drugi korisnici.
Primatelji / kategorije primatelja: Uvid u objave mogu imati svi posjetitelji naših stranica na društvenim mrežama koje vide objavu i sam operater platforme društvene mreže.
Trajanje pohranjivanja / kriteriji za utvrđivanje trajanja pohranjivanja: Ako na stranici društvene mreže dijelimo priče iste su javno dostupne na našem profilu 24 sata. Objave koje dijelimo na stranici naše tvrtke, tamo se trajno pohranjuju. Brisanjem Vaše objave na društvenoj mreži, ona se automatski briše i na našoj stranici društvene mreže. Ako ne želite da se Vaš sadržaj dijeli na našoj stranici društvene mreže, možete uložiti prigovor na obradu osobnih podataka putem e-maila gdpr@kaufland.hr.
8. Odgovornost operatera platformi
Na obrade podataka koje provode operateri platformi (npr. upravljanje članovima i podijeljenim informacijama) imamo samo ograničeni utjecaj. U slučajevima u kojima možemo utjecati na takve obrade, u okviru raspoloživih mogućnosti utječemo na to da operateri platformi obrađuju osobne podatke u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka. Međutim, u mnogim slučajevima ne možemo utjecati na obradu podataka od strane operatera platformi te ne znamo točno koje osobne podatke on obrađuje.
Operater platforme upravlja cjelokupnom informatičkom infrastrukturom usluge, ima vlastite odredbe o zaštiti osobnih podataka, održava vlastiti korisnički odnos sa Vama (ako ste registrirani korisnik društvene mreže) te je zajedno s Kauflandom odgovoran i za brisanje nezakonitih i neprimjerenih objava i sadržaja na stranici. Osim toga je poslužitelj samostalno odgovoran za sva pitanja vezana uz podatke Vašeg korisničkog profila, na koji mi kao tvrtka nemamo pristup
Molimo Vas budite svjesni: Ne možemo isključiti mogućnost da operater platforme društvene mreže upotrebljava Vaše podatke profila ili podatke o ponašanju, kako bi možda evaluirao Vaše navike, osobne odnose, sklonosti itd. Kaufland nema utjecaja na obradu ili prosljeđivanje Vaših podataka trećim stranama putem operatera platforme društvene mreže.
Detaljnije informacije o obradi podataka od strane operatera platforme i ostalim mogućnostima prigovora možete pronaći u njihovim pravilima privatnosti:
Facebook, Meta Platforms Ireland Limited: Pravila o privatnosti tvrtke Meta – kako Meta prikuplja i upotrebljava korisničke podatke | Centar za zaštitu privatnosti (facebook.com)
YouTube, Google Ireland Limited: Pravila o privatnosti – Privatnost i uvjeti – Google
Instagram, Meta Platforms Ireland Limited: Pravila o privatnosti tvrtke Meta – kako Meta prikuplja i upotrebljava korisničke podatke · Centar za zaštitu privatnosti (instagram.com)
TikTok, TikTok Technology Limited Ireland: Privacy Policy | TikTok
LinkedIn, LinkedIn Ireland Unlimited Company: LinkedIn Privacy Policy
Pinterest: Pinterest Policy
Threads, Meta Platforms Ireland Limited: Popratna Pravila o privatnosti za Threads | Centar za pomoć Instagram
Twitter, Twitter International Company, Ireland: Pravila o privatnosti platforme X
U okviru korištenja društvene mreže pojedini operater platforme eventualno obrađuje Vaše osobne podatke i na serverima koji se nalaze u trećim zemljama, posebice u SAD-u i Ujedinjenom Kraljevstvu.
9. Zajednički voditelji obrade osobnih podataka, informacije prema članku 26. stavku 2. Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR)
Sa sljedećim operaterima platforme postoji odnos prema članku 26. stavku 1. Opće uredbe o zaštiti podataka (zajednički voditelji obrade):
- Meta: https://en-gb.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum
- LinkedIn: https://legal.linkedin.com/pages-joint-controller-addendum
- TikTok: https://ads.tiktok.com/i18n/official/policy/jurisdiction-specific-terms
U odnosu na metode praćenja internetskih stranica (web tracking) operatera platforme, mi i operater platforme se smatramo zajedničkim voditeljima obrade. Web tracking se može odvijati neovisno o tome jeste li prijavljeni ili registrirani na društvenu mrežu. Kao što smo već napomenuli, na web tracking metode društvenih mreža nemamo utjecaj niti ih možemo isključiti.
Pravna osnova za obradu osobnih podataka putem web tracking metoda je Vaša privola u skladu s člankom 6. stavak. 1. točki a) Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR).
Mogućnosti ostvarivanja Vaših prava na sprječavanje web tracking metoda ili na povlačenje Vaše privole možete vidjeti u pravilima privatnosti operatera platforme koje su navedene pod točkom 8. Putem kontakt podataka koji su navedeni u pojedinom impresumu možete u tu svrhu kontaktirati i operatora platforme.
Ostale informacije o primateljima odnosno kategorijama primatelja te razdoblju pohrane odnosno kriterijima za utvrđivanje razdoblja pohrane možete vidjeti u pravilima privatnosti operatera platforme i na takva pravila Kaufland nema utjecaja.
Ako želite ostvariti svoja prava ispitanika u vezi s određenom obradom osobnih podataka a na koju nemamo utjecaja, obratite nam se. Provjerit ćemo Vaš upit (npr. zahtjev za informacijama ili prigovor) ili ćemo ga po potrebi proslijediti odgovornom operateru platforme ako se Vaš upit odnosi na obradu podataka koju provodi operater platforme.
10. Prijenos podataka u treće zemlje
Ako podatke prenosimo primateljima u tzv. trećim zemljama (koji imaju sjedište izvan Europskog gospodarskog prostora), to možete vidjeti u podacima o primateljima/ kategorijama primatelja u okviru opisa pojedine obrade podataka. Za određene tzv. „treće zemlje“ je Europska komisija donijela tzv. odluku o primjerenosti kojom je potvrdila postojanje standarda zaštite osobnih podataka, koji je usporediv sa razinom zaštite osobnih podataka u Europskom gospodarskom prostoru. Popis takvih zemalja možete pronaći na sljedećem linku: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en. U slučaju da u nekoj zemlji ne postoji usporedivi standard zaštite osobnih podataka, obratit ćemo posebnu pažnju na to da je zaštita podataka osigurana primjenom drugih mjera. Navedeno je primjerice moguće primjenom obvezujućih korporativnih pravila, standardnih ugovornih klauzula Europske komisije o zaštiti osobnih podataka, certifikatima ili priznatim kodeksima ponašanja.
Vaša upotreba društvene mreže također može rezultirati obradom Vaših podataka u tzv. trećoj zemlji (izvan Europskog gospodarskog prostora) od strane pružatelja usluge. Za više informacija o obradi vaših podataka u trećoj zemlji na koju Kaufland nema utjecaja, pogledajte pravila privatnosti pružatelja usluge koja su navedena u točki 8.
11. Vaša prava ispitanika
Prema čl. 15. st. 1. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR) imate pravo na zahtjev besplatno dobiti informacije o svojim osobnim podacima koji su pohranjeni kod tvrtke Kaufland.
Nadalje, ako postoje zakonski preduvjeti, imate pravo na ispravak (čl. 16. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)), brisanje (čl. 17. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)) i ograničenje obrade (čl. 18. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)) vaših osobnih podataka.
Ako se obrada podataka temelji na čl. 6. st. 1. t. (e) ili (f) Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), imate pravo na prigovor u skladu s čl. 21. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR). Ako podnesete prigovor na obradu podataka, ona se neće primjenjivati u budućnosti, osim ako voditelj obrade ne dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za daljnju obradu koji su jači od Vašeg interesa za opozivom.
Ako ste sami ustupili obrađene podatke, imate pravo na prijenos podataka u skladu s čl. 20 Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR).
Ako se obrada podataka temelji na privoli u skladu s čl. 6. st. 1. t. (a) ili čl. 9. st. 2. t. (a) Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), možete u svakom trenutku opozvati privolu s učinkom za budućnost, a da se pritom ne utječe na zakonitost dotadašnje obrade.
Obratite se službeniku za zaštitu podataka pisanim putem ili putem e-maila u gore navedenim slučajevima te ako imate otvorena pitanja ili pritužbe.
Osim toga, imate pravo na žalbu nadzornom tijelu za zaštitu podataka. Za vas je nadležno ono tijelo za zaštitu podataka koje se nalazi u zemlji u kojoj živite ili u kojoj se nalazi sjedište voditelja obrade.
12. Kontakt podaci službenika za zaštitu podataka:
E-mail: gdpr@kaufland.hr
Adresa:
Kaufland Hrvatska k.d.
Službenik za zaštitu podataka
Donje Svetice 14
10 000 Zagreb