Učitavanje podataka o poslovnici

Tvoji će podaci biti poslani.
Tvoja poslovnica

Prethodno odabrane poslovnice

Jamstvo za električne uređaje vlastite marke

Kupnjom električnog uređaja s utikačem ili kabelom za punjenje u Kauflandu dobivaš jamstvo od tri godine od datuma kupnje. Naše jamstvo vrijedi za robne marke i proizvode naših vlastitih marki koji se mogu kupiti u trgovinama tvrtke Kaufland.

Uvjeti jamstva

Jamstveni rok počinje teći na dan kupnje. Čuvaj račun jer on predstavlja dokaz o kupnji – u papirnatom ili elektroničkom obliku. Ako se tijekom trogodišnjeg jamstvenog roka pojavi greška u materijalu ili proizvodnji, proizvod ćemo, po našem izboru, besplatno popraviti ili zamijeniti. Jamstvo zahtijeva da se neispravan proizvod i dokaz o kupnji predoče unutar jamstvenog roka te da se navede o kakvoj greški proizvoda je riječ. Ako je kvar pokriven našim jamstvom, dobit ćeš novi ili ćemo ti vratiti popravljeni proizvod. Nakon isteka jamstvenog roka bit će vam naplaćeni svi popravci.

Jamstvo i zakonsko jamstvo

Neovisno o jamstvu u slučaju nedostataka imaš pravo na zakonski utvrđena prava. Ta zakonska prava nisu ograničena našim jamstvom.

Postupak u slučaju izvršenja jamstva

Kako bismo osigurali brzu obradu tvog zahtjeva, imaj na umu sljedeće:

  • U prvih 30 dana nakon kupnje neispravan proizvod možeš vratiti u trgovini.
  • Od 31 dana nakon kupnje obrati se našoj dežurnoj servisnoj liniji 0800 223 223 za daljnje naputke o postupanju. Od tog trenutka obradu će izravno preuzeti proizvođač neispravnog proizvoda.

U oba slučaja pripremi konkretan naziv proizvoda, opis kvara kao i dokaz o kupnji.